Innowacyjne elementy tworzące dzisiejszy świat
Ogólnodostępne media społecznościowe tj. Facebook, Twitter czy Nasza Klasa już dawno zmieniły zasady gry we współczesnym marketingu internetowym. Siła social media tkwi w dialogowości z konsumentem i większej wiarygodności prezentowanych treści , gdyż produkty polecane przez znajomych znajomym są sprawdzone i zachwalane przez chłopcy i dziewczęta, które kojarzymy. Taki marketing od mężczyźni i kobiety do chłopcy i dziewczęta jest bardziej skuteczny. Liczymy się z opinią spersonalizowanych znajomych wiele bardziej ,niż z bezosobową reklamą ,oglądaną w telewizji z zatrudnionymi do tego profesjonalnymi aktorami. Według badań opinii publicznej, coraz mniej wierzymy reklamom . Nawet, jeśli reklama jest stosunków obiektywna i przedstawia produkt, taki jaki jest rzeczywiście, rywalizacja jest tak duża, iż ażeby przekonać nas do kupienia produktu łatwą reklamą jest aktualnie o kilka znacznie trudniej niż kiedyś.
Ogólnie, reklamy są niezbyt wiarygodne w teraźniejszych czasach. Marki od za każdym razem wolały lansować swoje produkty i narzucać konsumentom wolę, niż słuchać konsumentów . To w chwili obecnej zmienił facebook i inne media społecznościowe. Tam, opinia klienta jest najważniejsza. Wszyscy ludzie mówią prawdę o tym, co im się podoba, a co się im w całości nie podoba i nie nadaje się do użytkowania. Promocja na Facebooku jest bardzo dobrą strategią marketingową dla przyszłościowych, młodzieżowych marek. Agencje reklamowe tworzące kampanie reklamowe w sieci dostarczają dużo różnorodnych rozwiązań, bazując na social media marketing. Ze znakomitym skutkiem ukierunkowują marketing na prowadzenie profili i stron fanów firmy. Tworzą aplikacje facebook. Zakupują powierzchnię reklamową na facebooku. Starają się dotrzeć do coraz to większej liczby kontrahentów w tym momencie poprzez rozwój sieci kontaktów towarzyskich na facebooku.
Dużą częścią działalności agencji reklamowych typu social media jest również prowadzenie blogów marek i w sposób ciekawy i atrakcyjny prowadzenie dyskusji na temat oferowanych produktów. Media społecznościowe wymagają od copywriterów i ekspertów od sprzedaży dużej kreatywności i systematycznie wyszukiwania nowych rozwiązań. Reklama na Facebooku rozwija się w ogromnym tempie. I jej skuteczność wzrasta. Miliony użytkowników z całego świata dzień w dzień wchodzi na własną stronę internetową i przegląda wpisy znajomych. Wymienia się informacjami. Promocja na Facebooku czy to własnej mężczyźni i kobiety, czy marki, daje nieograniczone sposobności.